poniedziałek, 7 października 2013

Wymiary będą w środę razem ze zdjęciem. Nie mam wtedy zajęć więc będę miała duużo czasu żeby wszystko zrobić na czczo.

Ostatni weekend to była jakaś masakra. Leżałam dwa dni i umierałam na....nawet nie wiem co, grypę?
Prawie zemdlałam przy koleżance. Nie wiem dlaczego, przecież nie pierwszy raz wychodziłam z domu z pustym żołądkiem. Powinnam chociaż coś pić.

Lecę czytać literaturę na studia. Mam ambicje dostać stypendium naukowe. Haha. Ale zawsze można mieć marzenia nie? :**

2 komentarze:

  1. Biedna. Mam nadzieję, że czujesz się już dobrze?
    Nie mdlej częściej, bo to nic dobrego.
    Powodzenia ze stypendium :)
    Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, musisz bardziej dbać o siebie! Mam nadzieję, że się wykurowałaś :) Trzymaj się chudo, pracuj, to i stypendium będzie! Fajnie, że jesteś taka ambitna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń