niedziela, 27 października 2013

Be happy!

Przede wszystkim bardzo bardzo dziękuję za komentarze. : ) Cieszę, że ktoś czyta moje wywody i dodaje coś od siebie.

Po drugie z dieta idzie mi całkiem nieźle. Wprawdzie nie liczę kalorii, ale czuję, ze jem mało bo ograniczam jak tylko się da no i cały właściwie czas jestem głodna. Mam nadzieję, że plan się powiedzie, bo ten stały brak spadku wagi mimo najszczerszych starań i chęci był dobijający. Także trzymajcie kciuki. : ) A jutro mam cały dzień poza domem, więc też malutko zjem. Kupiłam już energetyka specjalnie na tę okazję, żeby jakoś przeżyć. Wiem, że są paskudnie nie zdrowe, ale co zrobię jak kawa na mojej uczelni smakuje jak siki, a termosu nie posiadam.

Co do mojego młodszego chłopaka, to chyba rzeczywiście nie jest gotowy. Zirytowałam się wczoraj i napisałam mu prosto, ale miłymi słowami, że chciałabym się spotkać i tak dalej, bo go bardzo lubię. A on na to, że spoko, on też, ale potem... bam! nie ma czasu. Już to przerabiałam, chłopaka, który nie miał dla mnie czasu i nie, dziękuję. Poza tym czuję, że potrzebuję kogoś silniejszego psychicznie. Kto jak coś odwalę i będę próbowała wymyślić jakąś wymówkę i uciec zmusi mnie żebym została. Także to chyba koniec tej znajomości. Myślę, że umrze śmiercią naturalną, jak ja nie będę się starała jej podtrzymywać. No ale zobaczymy, może mnie zaskoczy. Nigdy nie wiadomo.

A teraz najgłupsza oraz za pewne najciekawsza część mojego postu. Potrzebuję seksu. Brakuje mi go. Nie żeby ten, który miałam był jakiś mega hiper w kosmos, ale kurde, potrzebuję tego. I cóż, na innej imprezie poznałam innego chłopaka, który jest zupełnym przeciwieństwem tego młodszego. Myślę, że gdybym chciała mogłabym go spokojnie uwieść i... wiecie. Ale nie wiem jak bym się z tym czuła potem. Tzn. wiem, beznadziejnie. Poza tym mam takie odczucie, że jak dziewczyna prześpi się z chłopakiem, którego średnio zna, w każdym razie nie jest miłością jej życia, to przylepia sobie łatkę "łatwa" "puszczalska". Że faceci takich dziewczyn nie szanują. A z drugiej strony to czemu to działa tylko w tę stronę? Dlaczego facet, który zaliczy jakąś nowo poznaną panienkę nie zostanie nazwany łatwym? Czemu im wolno, a my od razu mamy przypinaną łatkę? Trochę się rozgadałam, ale mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi.

6 komentarzy:

  1. Masz rację w tym, ze jednak silny psychicznie facet, to coś pożądanego. Szkoda, że z tamtym tak wyszło, no ale cóż, na niektóre rzeczy nie ma się wpływu po prostu.
    Dlaczego miałabyś sobie odmawiać przyjemności? Teraz go za bardzo nie znasz, ale za jakiś czas? Moze coś by z tego wyszło jednak? Nie przejmuj się opinią innych, nie jest aż tak bardzo warta czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawa to mieć silnego psychicznie i pewnego siebie chłopaka, kiedy my mamy psychikę... no coż, taką jaką mamy... Obyś znalazła swojego księcia *.* Szczerze i osobiście życzę ci kogoś takiego jak Klausa ( jeśli oglądać Pamiętniki Wampirów, to powinnaś wiedzieć, o co chodzi. )

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja trzymam kciuki za Ciebie. I będzie dobrze ; *
    Też lubię, jak mam dużo zajęć, bo o wiele mniej wtedy zjem i się więcej ruszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dobrze, że nie liczysz kalorii. Mam wrażenie, że to liczenie wprowadza nas w obłęd. Na pewno schudniesz! Jak ja mówię, to chudniesz! :D
    Co do chłopaka, trochę głupio. Ale przecież nic na siłę. Nie chce - jego strata. Najgorsze co można zrobić to być z kimś tylko po to by kogoś mieć. Jeśli czujesz, że potrzebujesz silnego mężczyzny, szukaj takiego i nie marnuj czasu z kimś, kto nawet tego nie chce ;)
    Ostatni temat... Niby to co napisałaś, to prawda. Facetom pod tym względem jest łatwiej. Ale ja mam wrażenie, że gdy już raz dziewczyna się "puści", później łatwiej jej to robić częściej, przez co etykietka się pojawia. Oczywiście, nie jest tak zawsze, a ja nie chcę ci doradzać, bo nie mam o praktyce zielonego pojęcia. To tylko moja opinia. Rób to co ci podpowiada intuicja, albo mądrzejsi ode mnie ludzie ;P
    Pa pa buziaków sto dwa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, ile kalorii możesz spalić podczas seksu?! :D Bierz go xD Nie, sory, ale sama jestem już taka 'wygłodniała', że hej. Ja na ten temat myślę tak: nie jesteś już 14letnią gówniarą, tylko kobietą, która ma potrzeby jak każdy inny człowiek. Jasne, że nie najlepiej jest się puszczać z pierwszym lepszym, ale bądźmy bardziej pewne siebie! To społeczeństwo chce zrobić z nas śliczne lalki. Tak samo jest z tym, że 100% chłopaków przyznaje się do masturbacji, ale tylko garstka dziewczyn. Dlaczego? Jeśli znajdziesz kogoś, kto Cię zainteresuje, to nie widzę problemu :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Silny psychicznie facet się przydaję. Taki, który sobie ze wszystkim radzi, coś o tym wiem, choć czasem ta jego zdolność radzenia sobie z wszystkim trochę przytłacza, bo dlaczego ja tak nie umiem?
    Co do seksu to my kobiety też go potrzebujemy. Jak to zrobisz to nie miej wyrzutów sumienia, bez przesady to nie średniowiecze, z tymi łatkami to też bez przesady.

    OdpowiedzUsuń